سرویس پارچه ای آشپزخانه, مجله لالاروژ

سرویس پارچه ای آشپزخانه شیک و زیبا

سرویس پارچه ای

سرویس پارچه ای آشپزخانه طرح لبخند 15 تکه

  • یک عدد روقوری
  • سه عدد دم‌کنی
  • یک جفت دستکش فر
  • یک عدد پیش‌بند
  • یک عدد حوله آشپزخانه
  • یک عدد رو کابینتی
  • چهار عدد دستگیره تاوه
  • دو عدد زیر قابلمه ای

 

وزن 0.4 kg
ابعاد 18 × 3 × 16 cm
رنگ زرشکی
قیمت 466.000 تومان
لینک خرید کیسه های سرویس های پارچه ای پرفروش لالاروژ کلیک کنید

_________________________________________________________

مجتمع مسکونی راگا

_________________________________________________________

تعداد محدود – زمان محدود

***************************************************************************************************************************

مجتمع مسکونی نگین راگا

نگینی در شهرری

***************************************************************************************************************************

برای تماس با کارشناسان فروش کلیک نمایید

نگین راگا

<<<فرصت را از دست ندهید>>>

ویژگی های پروژه ی نگین راگا:

سرعت اجرای بالا با توجه به امکانات و موقعیت مجتمع- دسترسی آسان و سریع به خیابان و بزرگراه اصلی – دسترسی سریع و آسان به مراکز خدماتی داخلی ( هایپرمارکت و سایر فروشگاههای داخل مجتمع ) و خارج آن – امکان برخورداری همه ی واحدها از پارکینگ اختصاصی سرپوشیده و بدون مزاحمت.

خلاقیت در معماری و طراحی بنا و المانهای آن- نور پردازی منحصر به فرد- تنوع در تیپ ، فرم ، و متراژ واحدها متناسب با سلیقه خریدار- طراحی زیبا و جذاب لابی ورودی – دفتر اداری جهت مدیریت مجتمع- امکان برخورداری از پارکینگهای موقت جهت مهمانان واحدها.

استفاده از مصالح با کیفیت در نما و ساختمان- استفاده از مصالح با کیفیت داخلی و خارجی در اجرای اسکلت بتنی سازگار با اقلیم و نازک کاری های دخلی و نمای مجتمع.

چشم اندازهای متنوع برای هر واحد نگین راگا و تراس هایی در هر سو، به منظور استفاده بهتر از فضاها- فاصله مناسب با ایستگاههای حمل و نقل جمعی مترو و بی آر تی- طراحی مناسب رستوران و بخش های خدماتی به منظور ایجاد تسهیلات بیشتر مجموعه-  ایجاد فضاهای وسیع با ویوهای زیبا و آب نما و فضای سبز –   فکر نکنید ، تماس بگیرید. تلفن تماس: 09382551477

_________________________________________________________

ویژگی آشپزخانه مدرن چه می باشد؟

سرویس پارچه ای، طراحی آشپزخانه به صورت مدرن از موارد کاربردی و المان های قابل طراحی می باشند. با بوجود آمدن سبکه پیشرفته و مدرن در امور معماری و همچنین دکوراسیون داخلی، طراحی آشپزخانه به سبک مدرن امری ضروری گشته است. پیشرفهت سازی آشپزخانه به کاربردی ترین طریقه ممکن در اختیار بانوان می توان قرار داد. و یا سلیقه های مختلف را می تواند متقاعد کند. #سرویس آشپزخانه

سرویس پارچه ای

سرویس آشپزخانه پارچه ای

برای زیباسازی آشپزخانه خود می توانید از سرویس پارچه ای آشپزخانه لالاروژ استفاده نمائید. سرویس پارچه ای آشپزخانه لالاروژ جز بهترین سرویس آشپزخانه محسوب می گردد.

قیمت سرویس آشپزخانه لالاروژ بسیار مناسب می باشد. بسیاری از نو عروسان برای اینکه زیبایی به آشپزخانه خود بدهند ترجیح می دهند از سرویس پارچه ای آشپزخانه ای استفاده کنند که از جنس و کیفیت بالایی برخوردار باشد.

سرویس پارچه ای آشپزخانه عروس باید از زیبایی خاصی برخوردار باشد که لالاروژ این امکان را به نو عروسان داده است که با خیال آسوده خرید خود را از مجموعه لالاروژ داشته باشند.

الگوی سرویس پارچه ای آشپزخانه که توسط طراح مجموعه لالاروژ صورت پذیرفته است بسیار یونیک می باشد.

اگر به دنبال سرویس آشپزخانه بوده باشید متوجه خواهید شد که سرویس پارچه ای آشپزخانه لالاروژ نسبت به رقبای خود پیشی چشم گیری گرفته است و از امتیاز بالایی در زیبایی و طراحی برخوردار می باشد.

"<yoastmark

برای قلب خانه خود طرح مدرن انتخاب کنید

با توجه به اینکه فضای پر دغدغه در امور زندگی روزمره امروزی، احتیاج به فناوری جدید و نوین برای آپدیت کردن دکور خانه و خصوصاً آشپزخانه ضروری می باشد.

از جمله موارد بسیار مهمی که می توان به آن اشاره نمود قفسه های چند کاره، استفاده از حسگرها و دیگر نکات مهمی که باید توجه کرد که فضای کمتری را اشغال کند و پر استفاده ترین الزار را باید رد نظر داشته باشیم و حائز اهمیت است.

طراحی مدرن آشپزخانه در طرح های بسیار متنوع و مناسب می باشد که برای افراد گوناگون با سلایق مختلف در نظر گرفته شده است. و افرادی که علاقه مند با طراحی شیک و ساده می باشند با استفاده از این سبک که راحت و پر استفاده است می توانند از این طرح استفاده نمایند.

هر فردی متناسب با احتیاج و یا سلیقه ای که داد چیدمان آشپزخانه خود را انجام می دهد و از امکانات مدرن و پیشرفته استفاده می نمایند.

[irp posts=”2202″ name=”انواع مختلف سرویس قابلمه آشپزخانه”]

ویژگی ها و اجزای آشپزخانه ای که به صورت مدرن است

آشپزخانه های مدرن از بخش های متفاوتی مثل میز ناهارخوری، کابینت های شیک و مجهز، نورپردازی صحیح و زیبا، لوازم برقی پر استفاده و مجهز و دیگر ظریف کاری ها می باشد.

طراحی کابین های مجهز آشپزخانه مدرن

کابینت های که در طراحی مدرن استفاده می گردد به صورت کلاسیک و یا مدرن می باشد و بر حسب سلیقه هر شخص یکی از این دو سبک استفاده می شود.

سرویس آشپزخانه

ویژگی های کابینت مدرن

کابینت های مدرن آشپزخانه طراحی آن می تواند بدون دستگیره با درهای کشویی و جنس آن از های کلاس های براق و مات باشد.

درهای و یا کشوهای کابینت بسیار ساده و روانباز و بست می شوند که طرح آن کاربردی و بسیار ساده می باشد.

از ویژگی های دیگری که می توان در کابینت های مدرن مشاهده کرد رنگ روشن و آرامش بخش می باشد.

این نوع سبک مینیمالیستی ترکیب شده است.

استفاه از کابینت های مدرن بر عکس کابینت های کلاسیک آشپزخانه بزرگتر دیده می شود.

همخوانی رنگ برای کف دیواره ها هم کاملاً سلیقه ای می باشد و بنا بر سلیقه هر شخص متفاوت می باشد. دربعضی از طرح ها رنگ های مشابه با درجه رنگ متفاوت و در بعضی رنگ های متضاد استفاده می گردد.

بعضی از کابینت های مدرت به سیستم آرام بسته شونده مجهز می باشد. در این نوع سبک که به صورت آرام درب بسته می شود دیگر احتیاجی نیست که با فشار مجبور باشید کابینت ها را ببندید. وجود این سیستم موجب می گردد که درب کابینت ها راح تر بسته شود.

یکی دیگر از ویژگی های مهم کابینت های مدرن طرح درب ها و پیشخوان آن می باشد. کابینت های سبک مدرن صاف و مسطح می باشند; و به هیچ عنوان سطوح حکاکی و تزئینی در آن استفاده نشده است. سطوح که صاف و براق می باشند بسیار پر طرفدار در سبک های امروزی و مدرن می باشند.

وجود کانتر و یا پیشخوان که جز عنصر جدانشدنی کابینت مدرن می باشد:

وجود پیشخوان های چند منظوره در طرح های معلق، منحنی، تاشو و … موجب ایجاد فضای زیبا و کاربردی در آشپزخانه می گردد. با وجود این سبکه که ساده می باشد; فضا برای رفت و آمد در آشپزخانه راحت تر و باز می باشد; و در حین اینکه در آشپزخانه مشغول به کار می باشید; با اعضای خانه نیز به راحتی می توانید در ارتباط باشید.

به دلیل اینکه فضا باز است در صورت تمایل می توانید; رنگ آشپزخانه و سالن را از یک هارمونی شیک و مناسب که کاملاً تناسب داشته باشد; در این دو فضا ایجاد نمایید.

کانتر در آشپزخانه به سبک مدرن موجب گردیده است که فضای آشپزخانه با فضای سالن جدا شود و همچنین کانتر به عنوان فضایی برای انجام اموری مانند غذا خوردن و یا خرد کردن سبزیجات و میوه جات و … استفاده نمود و یا می توان کانتر را به عنوان پیشخوان در نظر داشت.

نصب گاز تو کار و یا سینک ظرفشویی; از جمله وسایل پر کاربرد در پیشخوان محسوب می گردد; که اکثراً برای کابینت های مسطح در نظر می گیریم.

سرویس پارچه ای

نورپردازی در آشپزخانه مدرن

از دیگر نکات ضروری که باید در آشپزخانه مدرن در نظر گرفته شود، نورپردازی برای ایجاد سایه روشن‌هایی است که بر اثر قرار گرفتن زاویه‌های نور ایجاد می‌شود. جهت مدرن کردن فضای آشپزخانه می توان نور در قسمت‌های مختلف، مطابق استفاده از وسایل نصب کرد. وجود این نورها با توجه به عملکرد لوازم مختلف مانند هود، سینک، گاز، کابینت‌ها و پیشخوان تعیین می گردد. اندازه تابش نور هم بستگی به سلیقه و یا کاربرد آن وسیله تعیین می گردد.

در آشپزخانه مدرن از نورهای مخفی در زیر کابینت‌ها استفاده می گردد و عموما نور از بالا به پایین می‌تابد. این کار موجب زیبا شدن و کاربردی شدن نور تابیده شده می باشد. نورهایی ملایم، در شب و تاریکی موجب می شود که آرامشی دلنشین و مطلوب بوجود بیاید. این روشنایی‌ها موجب می‌شوند; تا نیازی به روشن کردن چراغ های اصلی نباشد; و از تمام روشنایی چراغ‌های مخفی استفاده می شود.

[irp posts=”3090″ name=”تهیه الگوی سرویس آشپزخانه زیبا و خاص”]

سرویس آشپزخانه پارچه ای

انتخاب یک سرویس پارچه ای مناسب برای آشپزخانه زیبایی آشپزخانه شما را دو چندان می ببخشد. ضمن اینکه زیبایی سرویس آشپزخانه پارچه ای مهم می باشد; قیمت سرویس پارچه ای آشپزخانه هم حائز اهمیت می باشد; در کنار قیمت و زیبایی نکته ای که بسیار مهم است; کیفیت سرویس آشپزخانه می باشد; زیرا زمانی که از سرویس پارچه ای آشپزخانه در آشپرخانه استفاده می کنید در برخورد با آب، و یا حرارت بعد از مدتی اگر از جنس مطلوبی برخوردار نباشد به راحتی دفرمه شده و قابل استفاده نمی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *