مجله لالاروژ

چیدمان آشپزخانه عروس چگونه است؟

آشپزخانه عروس

چیدمان آشپزخانه عروس

آشپزخانه عروس ؛ به طور کلی برای چیدمان وسایل آشپزخانه، ایده های مختلف و متنوعی وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید آشپزخانه خود را به بهترین نحو تزئین کنید. در ادامه مقاله شما را با نحوه چیدمان وسایل آشپزخانه و نکاتی راجع به دکوراسیون آشپزخانه آشنا خواهیم کرد.

چیدمان بخش های مهم و کاربردی در آشپزخانه
چیدمان کابینت آشپزخانه

اولین قدم برای چیدمان آشپزخانه عروس، انتخاب کابینت مناسب می باشد. شما باید کابینتی را انتخاب کنید که با سبک کلی دکوراسیون داخلی شما مناسب باشد. به طور مثال در صورتی که دکوراسیون آشپزخانه شما دارای سبک مدرن می باشد، بهتر است که از کابینت های ساده و بدون طرح استفاده کنید. بنابراین سبک و طرح کابینت، تاثیر بسزایی در زیبایی آشپزخانه می گذارد. # آشپزخانه عروس

[irp posts=”2221″ name=”آشپزخانه مدرن چه ویژگی هایی دارد؟”]

همان طور که گفته شد، یکی از مهم ترین اجزا در چیدمان آشپزخانه، کابینت آن می باشد. در واقع منظور از چیدمان کابینت، چیدمان وسایل مختلف درون آن ها می باشد که از اهمیت بالایی برخوردار است. در هنگام چیدمان ظروف در درون کابینت ها علاوه بر زیبایی چیدمان باید به در دسترس بودن وسایل نیز توجه کرد.

چیدمان وسایل کاربردی در آشپزخانه

در هنگام چیدمان وسایل آشپزخانه دقت کنید که تمامی لوازم موجود بر اساس مصارف روزانه شما چیدمان شوند. به این منظور که ظروفی که شما از آن در طی روز بیشتر استفاده می کنید، در جلوی کابینت ها و وسایلی که از آن ها کمتر استفاده می کنید، در انتهای کابینت ها قرار دهید. # آشپزخانه عروس

لینک خرید دمکنی های پرفروش لالاروژ کلیک کنید

چیدمان یخچال آشپزخانه

دیزاین یخچال، یکی از مواردی است که جلوه زیبایی به فضای آشپزخانه می بخشد. شما می توانید با دیدن الگو هایی از تزئینات، می توانید یخچال خود را تزئین کنید. به طور کلی می توان گفت که انجام این کار با ایده های جذاب و زیبایی همراه است اما کمی وقت گیر بوده و حتی می تواند دشوار باشد. # آشپزخانه عروس

نکاتی که باید هنگام چیدمان و دکوراسیون آشپزخانه به آن دقت کرد:

دقت کنید که جنس و کیفیت هر چیزی در بهتر دیده شدن آن تاثیر گذار است. بنابراین هنگام چیدمان دکوراسیون داخلی آشپزخانه به جنس و متریال وسایل از جمله جنس کابینت، کف پوش و … توجه کنید.

سعی کنید در دکوراسیون داخلی آشپزخانه از رنگ هایی استفاده کنید که مکمل یکدیگر باشند و یک هارمونی زیبایی در فضا ایجاد کنند.

آشپزخانه عروس

شما می توانید با توجه به سلیقه خود، از تزئیناتی مانند گل، گیاه و میز، صندلی و …. در فضای آشپزخانه تان استفاده کنید. این کار علاوه بر زیبایی، فضایی دل انگیز در محیط آشپزخانه را ایجاد می کند.

به طور کلی در دکوراسیون آشپزخانه استفاده از تکنیک نورپردازی از واجبات است. اما این که از کدام نورپردازی استفاده کنید، بسته به سلیقه شما دارد. به طور کلی در دکوراسیون داخلی دو نوع نورپردازی از جمله نور طبیعی، مصنوعی وجود دارد (منظور از نور طبیعی همان نور خورشید و نور مصنوعی منظور لامپ ها و لوستر ها می باشند) که شما می توانید از هر کدام از آن ها بنا بر اختیار خود استفاده کنید. # آشپزخانه عروس

لینک خرید پیشبند در رنگبندی جذاب لالاروژ کلیک کنید

لازم به ذکر است که در صورتی که آشپزخانه شما از آشپزخانه بزرگی برخوردار است، استفاده از جزیره می تواند زیبایی آشپزخانه شما را دو چندان کند.

به طور کلی در هر سبک دکوراسیون داخلی می توانید از کابینت های ساده و بدون طرح در آشپزخانه خود استفاده کنید. چرا که این مدل کابینت با هر نوع دکوراسیون داخلی هماهنگ است.

توجه کنید که فضای داخلی کابینت محدودیت دارد و باید برای قرار دادن تمام لوازم و مواد غذایی اضافی در داخل کابینت طرح و برنامه داشته باشید.

شما می توانید برای مدرن تر نشان دادن آشپزخانه اتان از کف پوش های چوبی استفاده کنید. این کف پوش ها علاوه بر زیبایی، از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است.

در صورتی که از آشپزخانه بزرگی برخوردار هستید، می توانید از میز و صندلی های مناسب با سبک دکوراسیون داخلی آشپزخانه اتان استفاده کنید. # آشپزخانه عروس

آشپزخانه عروس

استفاده از المان ها و عناصر سنگی و چوبی در آشپزخانه، فضای آشپزخانه شما را زیبا تر می کند.

برای چیدمان وسایل بزرگ آشپزخانه، می توانید از تکنیک مثلث کار استفاده کنید. در این تکنیک باید وسایل بزرگ آشپزخانه از جمله گاز، یخچال، ماشین لباس شویی، ظرف شویی و …. را از فاصله مناسب از هم قرار دهید.

در صورتی که در فضای آشپزخانه اتان فضای خالی دارید، می توانید از شلف ها و طبقات در آشپزخانه استفاده کنید. این کار موجب منظم و مرتب دیده شدن وسایل آشپزخانه شما می شوید.

اگر آشپزخانه شما دارای میز ناهار خوری می باشد، شما می توانید با استفاده از وسایلی همانند فنجان قهوه خوری، سرویس صبحانه، قوری، سینی، سرویس پارچ و لیوان، جا دستمالی و …. روی میزتان را تزئین کنید. این کار را به کسانی پیشنهاد می کنیم که از آشپزخانه شلوغ لذت می برند. # آشپزخانه عروس

برای خرید دمکنی های پرفروش با تنوع و کیفیت بالا کلیک کنید

پارچه دمکنی

اصول کلی چیدمان وسایل آشپزخانه

اولین نکته ای که باید به آن دقت کنید این است که اگر تعداد کابینت های شما محدود است شما می توانید از کابینت های ویترینی و یا از شلف های دیواری استفاده کنید.

همان طور که بار ها اشاره شد، وسایل و یا مواد غذایی که بیشتر روزانه استفاده‌ می ‌کنید را درمقابل چشم قرار ‌دهید.

[irp posts=”3709″ name=”آشنایی با انواع ظروف آشپزخانه”]

برخی افراد وسایل اضافی خود را روی میز و یا پیشخوان قرار می دهند. اما لازم به ذکر است که شما نباید به هیچ عنوان سطوح کابینت و کانتر را با وسایل مختلف از جمله دستگا‌ه‌ های بـرقی متنوع از جمله دستگاه آبمیوه گیری، چرخ ‌گوشت، سرخ‌ کن، آرام پز، پلوپز و … شلوغ نکنید. # آشپزخانه عروس

سرویس پارچه ای

در هنگام مرتب کردن آشپزخانه بـرای هرکدام از وسایل، مکان های جداگانه آماده کنید. به این منظور که وسایلی را که بیشتر استفاده می کنید در جلوی کابینت و وسایل غیر ضروری را در پشت آن ها قرار دهید.

شما می توانید به منظور جدا کردن وسایل از هم، از سبد ها استفاده کنید. به طور مثال می توانید از سبد ها برای جداسازی خوراکی ها، مواد پختنی، پاستا، محصولات نان و …. استفاده کنید.

شما می توانید برای تزئین آشپزخانه خود از قوطی های جذاب استفاده کنید. این کار علاوه بر جدا کردن محصولات از هم، موجب افزایش زیبایی در دکوراسیون داخلی آشپزخانه شوید. # آشپزخانه عروس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *