پیشبند لالاروژ, مجله لالاروژ

پیش بند ظرف شستن خاص لالاروژ

دستمال سفره

پیش بند ظرف شستن : لازم است بدانید که پیش بند جز یکی از وسایل سرویس پارچه ای آشپزخانه می باشد که در عین کوچک بودن، بسیاری کاربردی می باشد و در انجام بسیاری از کار ها مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی در این مقاله قصد داریم شما را با پیش بند و انواع آن آشنا کرده و مطالبی را در زمینه پیش بند ظرف شستن بیان کنیم.

پیش بند چیست؟

در واقع پیش بند روکشی است که از آن برای محافظت از لباس های اصلی در برابر هر گونه آلودگی، فرسودگی، ساییدگی و … استفاده می شود. لازم به ذکر است که پیش بند نه تنها در آشپزخانه بلکه در محیط های شغلی دیگر از جمله آهنگری، محیط های آزمایشگاهی، رستوران ها و …. مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه شما را با دیگر کاربرد های پیش بند و انواع آن آشنا خواهیم کرد.

لینک خرید پیشبند در رنگبندی جذاب لالاروژ کلیک کنید

معرفی کاربرد های پیش بند

استفاده از پیش بند در آشپزی

یکی از کاربرد های گسترده پیش بند در صنعت آشپزی می باشد. در واقع آشپزان باید برای حفظ نظافت و جلوگیری از کثیف شدن لباس هایشان از پیش بند استفاده کنند.

کاربرد پیش بند در ظرف شستن

 افراد به هنگام ظرف شستن حتما باید از پیش بند استفاده کنند. در واقع استفاده از پیش بند از خیس شدن لباس ها جلوگیری می کند. لازم به ذکر است که بهترین جنس برای ظرف شستن، پیش بند ضد آب می باشد.

استفاده از پیش بند در رستوران ها

پیش بند در رستوران ها بسیار کاربردی می باشد. چرا که در رستوران ها از پیش بند علاوه براین که به عنوان لباس فرم استفاده می شود، برای جلوگیری از ایجاد هر گونه آلودگی و کثیفی نیز کاربرد دارد.

سرویس پارچه ای

کاربرد پیش بند در نظافت

یکی دیگر از کاربرد های پیش بند در حوزه نظافت می باشد. در واقع می توان گفت که اصلی ترین کاربرد پیش بند در صنعت نظافت می باشد. از این رو لازم است که تمامی خدمتکاران و پیشخدمتان برای محافظت از لباس های خود از پیش بند های متناسب استفاده کنند.

استفاده از پیش بند در قصابی

در محیط قصابی، استفاده از پیش بند بسیار ضروری می باشد. البته این نوع پیش بند ها کمی متفاوت می باشد. به طور مثال پوشانندگی پیش بند های قصابی از بالای سینه تا پایین می باشد و جنس آن از برزنت است. همچنین این پیش بند ها ضد آب بوده و قابلیت شست و شو دارد.

کاربرد پیش بند در هنگام کار با مواد شیمیایی

در محیط های شیمیایی برای جلوگیری از هر گونه آسیب دیدگی از مواد سمی و اسیدی، افراد نیاز به پوشش دارند. لازم به ذکر است که جنس این نوع پیش بند ها از پی وی سی با لایه پلی اتیلن می باشد.

استفاده از پیش بند برای تعمیرات

از دیگر کاربرد های پیش بند هنگام انجام تعمیرات می باشد. از پیش بند در انجام تعمیر ماشین، آب گرم کن، کولر، تعویض قطعه و … استفاده می شود.

کاربرد پیش بند در تبلیغات

به طور کلی برخی از رستوران ها، هتل ها ، کافی شاپ ها و …. از پیش بند به عنوان یونیفورم استفاده می کنند.

مدل پیش بند آشپزخانه ساده

استفاده از پیش بند در صنعت نجاری

پیش بند در صنعت نجاری کاربرد بسیاری دارد. از جمله ویژگی های پیش بند در نجاری می توان به مقاومت بالای آن، جنس کتان، دارا بودن جیب های مخصوص به منظور دسترسی به ابزار ها و …. اشاره کرد.

کاربرد پیش بند در جوشکاری

در جوشکاری افراد به یک پوشش ایمن برای انجام فرآیند جوشکاری نیاز دارند. در واقع وجود پیش بند از ایجاد هر گونه خراشیدگی، سوختگی و … جلوگیری می کند. لازم است بدانید که پیش بند های ایمنی در جنس های مختلفی از جمله چرم، شیمیایی، آلومینیومی، مشمعی، برزنتی و …. وجود دارد.

استفاده از پیش بند در آهنگری

آهنگران از پیش بند های چرمی به منظور جلوگیری از آسیب دیدن بدنشان استفاده می کنند.

عدم نبستن پیش بند هنگام ظرف شستن چه عوارضی دارد؟
  • در صورتی که هنگام ظرف شستن از بستن پیش بند امتناع کنید، در این صورت ممکن است دچار عوارضی از جمله :
  • خیس شدن شکم منجر به سردی رحم می شود. در نتیجه این سردی، عملکرد طبیعی آن دچار مشکل خواهد شد.
  • از دیگر عوارض نبستن پیش بند می تون به کیست و فیبروم اشاره کرد.
  • سرد شدن رحم می تواند منجر به نازایی و یا عدم بارداری شود.
  • سرد شدن رحم منجر به پیری زود رس رحم خواهد شد.
  • یائسگی زودرس می تواند دیگر عوارض نبستن پیش بند باشد.
  • ایجاد سردی ممکن است منجر به بروز مشکل در کار تخمدان شود.
  • یکی دیگر از عوارض نبستن پیش بند، احتمال ابتلا به قارچ می باشد.

چگونه می توان یک پیش بند مناسب را تهیه کرد؟

به طور کلی دو راه برای تهیه پیش بند وجود دارد. راه اول خرید پیش بند می باشد. در واقع افراد می توانند با توجه به سلیقه خود، طرح و رنگ مناسب را انتخاب کرده و آن را تهیه کنند. در این میان لازم است بدانید که برای خرید پیش بند نیازی به صرف هزینه های بالا نیست. راه حل دوم، دوخت و دوز پیش بند می باشد. در واقع افراد می توانند به دلخواه پیش بند مد نظر خود را بدوزند.

برای دیدن محصولات زیبا و خاص لالاروژ به فروشگاه لالاروژ مراجعه کنید

لالاروژ

برای دیدن محصولات زیبا و خاص لالاروژ به فروشگاه لالاروژ مراجعه کنید
نکات مهم در هنگام خرید پیش بند

در هنگام خرید پیش بند، اولین نکته توجه به جنس پارچه می باشد. در واقع جنس پیش بند لازم است که قوی بوده، قابلیت شست و شو داشته باشد و در صورت شست و شوی مداوم رنگ آن از بین نرود.

از آنجایی که پیش بند در انواع رنگ ها و طرح های مختلف در بازار وجود دارد، از این رو لازم است افراد با توجه به رنگ غالب در دکوراسیون داخلیشان، پیش بند مد نظر را انتخاب کنند. چرا که طرح و رنگ پیش بند تاثیر به سزایی در زیبایی ظاهری آشپزخانه دارد.

در هنگام خرید پیش بند به نحوه دوخت آن بسیار دقت کنید. چرا که اگر پیش بند از کیفیت خوبی در دوخت برخوردار نباشد، ممکن است به راحتی پاره شود.

در هنگام خرید پیش بند به مدل آن نیز باید دقت شود. به این منظور که شما باید با توجه به کاربرد مد نظر خود، پیش بند مناسب را تهیه کنید.

سعی کنید با توجه به میزان بودجه خود، پیش بند را تهیه کنید.

از آنجایی که پیش بند یکی از وسایل موجود در سرویس پارچه ای آشپزخانه می باشد، از این رو بهتر است این وسیله با دیگر اجزای سرویس ست باشد. و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *