دستگیره چدن لالاروژ, مجله لالاروژ, مقالات

ارتباط دستگیره چدن لالاروژ با ظروف داغ

دستگیره چدن لالاروژ

دستگیره چدن

دستگیره چدن طرح با طراحی منحصر به فرد.بسیار ضخیم است و همراه با پوشش پلاستیک ضد آب و لایه پلی استر و با طراحی روز دنیا ارائه می شود.

ویژگی‌های محصول

  • محافظ دست در برابر حرارت
  • جهت گرفتن دستگیره درب ظروف داغ

 

تعداد 2 جفت
رنگ زغالی, سرخابی, سرمه ای, یشمی
قیمت 57.500 نومان

 

لینک خرید دستگیره چدن پرفروش لالاروژ کلیک کنید

آموزش دوخت دستگیره قابلمه و تابه

دستگیره چدن لالاروژ; لالاروژ ارائه دهنده ی سرویس های پارچه ای خانه و آشپرخانه; از جمله وسیله ای که بسیار با آن سرو کار دارید تابه است.

علت آن این است که علاوه بر اینکه به عنوان تابه استفاده می توان کرد از آن می توان به عنوان قابلمه هم استفاده کنیم. گاهی اوقات هم می شود آن را درون فر گذاشت و همچنین پیش آمده که برای طبخ و سرو غذا از تابه استفاده کنیم،هر چند جالب به نظر نمی رسد اما هر کدام از ما ممکن است حداقل یکبار این کار را انجام داده باشیم.

سرویس پارچه ای

در کل کاربرد و طریقه استفاده از تابه اهمیتی ندارد مهم این می باشد که به بهترین حالت ممکن از آن بتوان استفاده کرد.

دستگیره ی تابه برای این می باشد که به راحتی شما تابه را بتوانید جا به جا نمائید. در نتیجه استفاده از تابه به آسانی صورت می پذیرد. در ادامه مقاله با طریقه ی دوخت دستگیره تابه آشنا می شوید. دستگیره چدن لالاروژ

ابزارهای مورد استفاده برای دوخت دستگیره آشپزخانه
  • پارچه رویه دستگیره چدن
  • پارچه برای آستر دستگیره چدن
  • پارچه برای داخل دستگیره چدن
  • قیچی و سوزن
  • پشم شیشه
  • سوزن ته گرد

توجه داشته باشید که بهتر است از دو نوع پارچه متنوع برای زیبایی دستگیره آشپزخانه استفاده نمائید.دستگیره چدن لالاروژ

[irp posts=”1764″ name=”مراحل دوخت دستگیره آشپزخانه لالاروژ”]

طریقه دوخت دستگیره تابه در مرحله اول:

تابه را به پشت برگردانید و سر و ته بر روی کاغذ قرار دهید.

جهت الگو برداری صحیح از دسته تابه دور تا دور دسته را به اندازه ی 5/2 سانتی متر با فاصله بکشید.

بعد از آن الگویتان را که کشیدید آن را با قیچی با دقت برش دهید. دستگیره چدن لالاروژ

مرحله دوم  و سوم دوخت دستگیره چدن

پارچه های برش داده شده به تعداد چهار عدد را به یکدیگر بدوزید.

اول الگوی برش داده ی خود را از پارچه ی اصلی بر روی پشم شیشه ای که در اختیار دارید، بگذارید. به طریقی که سمت اصلی پارچه روبروی خودتان قرار بگیرد.

سپس الگوی دیگر برش داده شده از پارچه اصلی بر روی پشم شیشه و پارچه اصلی دوم قرار بدهید به طریقی که این دفعه پشت پارچه روبروی شما باشد.

به عبارتی دو روی پارچه ی اصلیمان بر روی یکدیگر قرار بگیرد. سپس پشم شیشه ای که در اختیار داریم را بر روی آن ها قرار می دهیم و در نهایت این پارچه ها را با سوزن ته گردهایی که در اختیار داریم به یکدیگر وصل می کنیم. دستگیره چدن لالاروژ

مرحله چهارم دوخت دستگیره چدن

اطراف منحنی پارچه بر روی هم قرار گرفته را با چرخ خیاطی بدوزید و خط صاف آن را باز بگذارید. دستگیره چدن لالاروژ

مرحله پنجم دوخت دستگیره چدن

الگوی دستگیره های خود را که دو عدد بود از آستری برش داده بودید بر روی یکدیگر بگذارید به خاطر داشته باشید بخش رویه پارچه ها باید بر روی یکدیگر قرار بگیرد سپس آن را با سوزن ته گرد به یکدیگر متصل نگه دارید تا از هم باز نشود.

منحنی را بدوزید و خط صاف را از هم باز نگه دارید. دستگیره چدن لالاروژ

به فاصله دو سانتی متر از منحنی را دوخت ندهید و باز نگه دارید. حال که دو سانتی متر از منحنی فاصله دادید سپس با سوزن ته گرد به فاصله همان دو سانت آن را محکم نگه دارید.

دستگیره چدن لالاروژ

مرحله ششم

پارچه هایی را که در اختیار دارید یعنی پشم شیشه و پارچه های اصلی را برگردانید. به وسیله ابزار نوک تیزی می توانید کلیه گوشه های آن را بیرون بکشید به خصوص قیمت هایی که منحنی دارد. دستگیره چدن لالاروژ

مرحله هفتم دوخت دستگیره  چدن

بر روی دستگیره اصلی که در اختیار دارید و در مرحله قبل آن را برگرداندید آستر را روی آن قرار دهید و لبه های آن را با چرخ خیاطی دوخت دهید تا آستر به دستگیره دوخته شود.

مرحله هشتم دوخت دستگیره

دو سانتی متر بازی که روی پارچه آستر می باشد، آستر را از بخش رویی بلند کنید و آن را بیرون بکشید. حالا بخشی از دو سانتی متر از آستر را باز گذاشته بودید با چرخ خیاطی دوختی بدهید. دستگیره چدن لالاروژ

مرحله نهم دوخت دستگیره

آستر را در داخل دستگیره ببرید و بر روی دستگیره را بهتر است با اتو پرس کنید تا آستری که داخل آن می باشد محکم بماند و باز نشود. روی دوخت های که انجام داده اید برای اینکه دستگیره خوش فرم و زیبا باشد اتو بزنید.

دستگیره شما برای استفاده درآشپزخانه آماده می باشد، از کار دستی خود نهایت لذت را ببرید. دستگیره چدن لالاروژ

در ضمن حواستان به این موضوع باشد زمانی که تابه و یا ظروف مورد نظرتان را که با دستگیره از آن استفاده می کنید در فر و یا اجاق گاز می گذارید، دستگیره را از آن جدا کنید تا دستگیره نسوزد.

دستگیره چدن لالاروژ

دانستنی های مفید برای بانوان لالاروژی

قابل توجه بانوان لالاروژی: بانوانی که علاقه به خوردن شکلات دارن باعث ایجاد پلی کستیک می گردد.دوخت دستگیره چدن درب

استفاده بیش از حد از کافئین (قهوه، نسکافه، چایی) سبب بوجود آمدن کیست در سینه می گردد. در نتیجه مصرف کافئین را تا حد امکان به حداقل برسانید.

بانوان ایرانی اکثراً دچار کمبود آهن می باشند که علت آن را می توان صحبت کردن فراوان و استفاده ی بیش از حد چای دانستن.

بانوانی که از ترشیجات و ماست استفاده ی بیشتری دارند عصبی تر می باشند و در نتیجه هورمون هایشان بیشتر درگیر می شوند و به هم ریخته می گردد.

برای برطرف شدن جوش های صورت بهتر است 100 گرم رازیانه را با دو قاشق گل ختمی به همراه سه لیوان دم کرده ی آب عسل فوق العاده موثر می باشد.

برای درمان کیست بدن بانوان لالاروژی می توان به مدت زمان چهل روز از خوردن فرآورده های حیوانی خودداری کنند و سلامت بدن خود را تضمین کنند.

[irp posts=”2840″ name=”ست دمکنی و دستگیره جذاب را از کجا تهیه کنیم؟”]

خوردن سیب زمینی در زمستان و هوای سرد یکی از سالم ترین غذاها مصحوب می گردد.

سیب زمینی حاوی ویتامین بی و منیزیم می باشد در نتیجه حضور این ویتامین ها موجب افزایش سوخت ساز در بدن بانوان می گردد. ضمن اینکه قند خون را پایین می آورد و بانوان را به مدت طولانی مدت سیر نگه می دارد.

سوا از این مورد سیب زمینی حاوی بتا کاروتن می باشد که موجب می شود سیستم ایمنی بدن افزایش پیدا می کند.

خوردن گلابی و سیب برای بانوان لالاروژی موجب می گردد که سوخت و ساز بدنتان افزایش پیدا کند و در نتیجه بانوانی که از اضافه وزن رنج می برند می تواند با قرار دادن سیب و گلابی در برنامه ی غذاییشان به کاهش وزن خود کمک کنند و همچنین سیب و گلابی دارای مقدار فراوانی پکتین می باشد که می تواند چربی موجود در بدن را کنترل و محدود کند.

به مدت طولانی یه جا نشستن ممنون

سعی کنید هر یک ساعت از جایی که حضور دارید بلند شوید و تحرک داشته باشید. زمانی که به مدت طولانی بدون حرکت جایی مینشینید احتمال بوجود آمدن عفونت های قارچی را در خود زیاد می کنید.دوخت دستگیره چدن درب

برای عضویت در اینستاگرام فروشگاه لالاروژ کلیک کنید

به همین خاطر پیشنهاد می گردد بانوانی که شاغل هستند و به مدت طولانی مجبور می باشند در یک مکان حضور داشته باشند همیشه همراه خود محلول های شست و شوی بانوان داشته باشند و سعی کنند یک الی دو بار در روز از از آن استفاده کنند و اگر ممکن است هر یک ساعت از جای خود لبند شوند و راه بروند که باعث تهویه و کاهش احتمال عفونت می گردد.

  • دستگیره چدن لالاروژ
  • خرید دستگیره چدن
  • دستگیره چدن آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *